مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 09:502020-11-29سياسي

ادامه واکنش جنبش دانشجویی به ترور شهید فخری زاده / قاتلین نباید آرامش داشته باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تشکل های دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور، به دنبال ترور ددمنشانه دانشمند هسته ای، محسن فخری زاده به دست نیرو های رژیم صهیونستی در بیانیه های جداگانه واکنش نشان داده و خواستار برخوردی ویژه با خاطیان شدند.

- بسیج دانشجویی دانشگاه اردکان نیز در بیانیه به این ترور واکنش نشان داد: این ترور ناجوانمردانه آن هم در آستانه سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی و ایام شهادت شهید شهریاری زاده خود پیام وقاحت و گستاخی دشمنان به نظام اسلامی است که انتظار می رود هر چه سریعتر سربازان گمنام و خدوم این ملت و نیرو های نظامی انتظامی این اقدام بی شرمانه را بدون پاسخ نگذارند و پاسخی در همان سطح و اندازه داغ از دست دادن شهید محسن فخری زاده را بر مسببین و عاملان جنایتکار و کودک کش این جنایت تحمیل کنند.

سالهاست که رژیم کودک کش صهیونیستی با حمایت از اربابان آمریکایی خود و کاسه لیسان عربستانی خود اقداماتی را علیه ملت ایران رقم زده اند و بی پاسخ ماندن آن ها موجب وحشی تر شدن این جرثومه یهود می شود.

آنچه مسلم است از چنین اقدامات نابخردانه و متوسل شدن به هر چیزی برای بقا پیداست خود رژیم صهیونیستی بیش از هر کس دیگری خواستار اتمام نظام پلید خود پیش از 25 سال نوید داده شده از طرف مقام معظم رهبری است؛ لذا قشر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه واکنش جنبش دانشجویی به ترور شهید فخری زاده / قاتلین نباید آرامش داشته باشند

ادامه واکنش جنبش دانشجویی به ترور شهید فخری زاده / قاتلین نباید آرامش داشته باشند