مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 09:452020-11-29سياسي

شوک جدید به پارلمان محلی رباط کریم/یک عضو شورا سلب عضویت شد


یک عضو هیئت حل اختلاف استانداری تهران از سلب عضویت یکی از اعضای شورای اسلامی شهر رباط کریم در جلسه روز گذشته استانداری تهران خبر داد.

- یک عضو هیئت حل اختلاف استانداری تهران در گفتگو با در خصوص علت سلب عضویت یکی از اعضای شورای شهر رباط کریم گفت: علت اصلی سلب عضویت این عضو شورای شهر، نداشتن کارت پایان خدمت معتبر در حین ثبت نام در انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه یک بار دیگر این عضو شورای شهر رباط کریم مدتی قبل از سمت خود برکنار شده بود، افزود: برکناری قبلی او به دلیل معتبر نبودن کارت پایان خدمت سربازی بود، اما وی توانسته بود با دریافت کارت پایان خدمت جدید دوباره به عضویت شورا در بیاید.

عضو هیئت حل اختلاف استانداری تهران تأکید کرد: اما آنچه که صراحت قانون مطرح می کند، در هنگام ثبت نام، داوطلبین برای حضور در شورای شهر می بایست دارای کارت پایان باشند، این در حالی است که این عضو شورا به تازگی موفق به دریافت کارت پایان خدمت شده و به این معنی است که او در حین ثبت نام فاقد کارت پایان خدمت معتبر بوده است.

وی با بیان اینکه به نظر می رسد، در قطعی شدن سلب عضویت این عضو شورا در هیئت حل اختلاف مرکزی تردیدی وجود نداشته باشد، تصریح کرد: البته ما در گذشته به این آقا توصیه کرده بودیم که برای ورود مجدد به شورا به خاطر نداشتن صلاحیت دیگر پافش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوک جدید به پارلمان محلی رباط کریم/یک عضو شورا سلب عضویت شد

شوک جدید به پارلمان محلی رباط کریم/یک عضو شورا سلب عضویت شد