مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 08:402020-11-29پزشكي

نمکی: وضعیت بیماری کرونا در کشور رو به بهبود است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلسه شورای ناظرین طرح شهید قاسم سلیمانی (گام چهارم بسیج ملی مبارزه با کرونا) با حضور وزیر بهداشت، - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جلسه شورای ناظرین طرح شهید قاسم سلیمانی، وضعیت بیماری کرونا را در کشور رو به بهبود دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلسه شورای ناظرین طرح شهید قاسم سلیمانی (گام چهارم بسیج ملی مبارزه با کرونا) با حضور وزیر بهداشت، جمعی از معاونین وزارت بهداشت و ناظرین این طرح در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار شد.

سعید نمکی در این نشست گفت: خدا را شکر می کنیم که وضعیت بیماری در کشور به ویژه در شهرستان هایی که آبان ماه محدودیت در آن ها اعمال شد، رو به بهبود است و پیش بینی کرده بودند که در این ماه، مرگ های 800 تا یک هزار مورد در روز را تجربه کنیم، اما خوشبختانه آمار ها رو به بهبود است و هنوز اثرات محدودیت های جدید و طرح شهید قاسم سلیمانی خودشان را نشان نداده است.

وی افزود: برای قرنطینه بیمارانی که از نظر فضای فیزیکی، شلوغی خانواده یا وضعیت اقتصادی در شرایط نامناسبی قرار دارند به حدود 40 هزار تخت نقاهتگاهی در هتل ها، مهمانسرا ها و اماکن اقامتی دستگاه های اجرایی نیاز داریم که در دستور کار دکتر کولیوند و بخش پشتیبانی طرح شهید قاسم سلیمانی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمکی: وضعیت بیماری کرونا در کشور رو به بهبود است

نمکی: وضعیت بیماری کرونا در کشور رو به بهبود است