مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 07:352020-11-29سياسي

اجرای طرح «راه سلیمانی» در استان اردبیل/ توزیع 2500 بسته معیشتی میان نیازمندان


مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل گفت: اجرای طرح «راه سلیمانی» در استان اردبیل از اول آذر آغاز شده است که تا 13 دی ادامه می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام مهدی ستوده پیش ازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اجرای طرح راه سلیمانی در استان اردبیل از اول آذر آغاز شده است که تا 13 دی ادامه می یابد.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح که از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه ابلاغ شده، دو هزار و 500 بسته معیشتی بین نیازمندان استان اردبیل توزیع می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل ادامه داد: در قالب این طرح قرار است اقلام معیشتی، بسته های فرهنگی، تجهیزات بهداشتی، غذای گرم، پوشاک، وسایل گرمایشی و.

به نیازمندان اهدا شود.

ستوده عنوان کرد: در ادامه این طرح 20 هزار پرس غذای گرم نیز از محل درآمد موقوفات و مشارکت خیرین بزرگوار استان اردبیل و امام زادگان، پخته شده و در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: استفاده از درآمد موقوفات، مشارکت متولیان موقوفات غیرمتصرفی، منابع قابل استفاده از بقاع و امام زادگان، اجرای نیات اطعام، خیرات و مبرات، کمک به فقرا، لباس و پوشاک مساکین و نیازمندان از دیگر محل های تامین هزینه این بسته های معیشتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «راه سلیمانی» در استان اردبیل/ توزیع 2500 بسته معیشتی میان نیازمندان

اجرای طرح «راه سلیمانی» در استان اردبیل/ توزیع 2500 بسته معیشتی میان نیازمندان