مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 07:252020-11-29فناوري

ماجرای پایین بودن سرعت اینترنت منطقه بکشلوچای ارومیه چه بود؟


اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اعلام کرد زیر ساخت لازم برای بهره مند شدن از اینترنت پرسرعت در منطقه بکشلوچای فراهم است در این راستا بحث آگاهی و نحوه استفاده مناسب روستاییان و ساکنین مناطق باید ارتقا یابد و با جستجو در شبکه های اپراتوری می توانند از .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، با توجه به شرایط حاکم و شیوع ویروس کرونا و مشکلات ایجاد شده در جامعه و به خصوص آموزش غیرحضوری دانش آموزان باعث شده است دانش آموزان به صورت مجازی و آنلاین در کلاس درس حضور پیدا کنند و آموزش به طور غیر حضوری برگزار شود و پایین بودن سرعت اینترنت، دانش آموزان را در برخی موارد با مشکلاتی مواجه کرده است این موضوع باعث شدکه مخاطبان فارس از خبرگزاری فارس درخواست کنند که پیگیر مشکلات آنان باشد.

طبق اعلام مخاطبان فارس در برخی از روستاهای آذربایجان غربی روستاییان با نبود اینترنت پرسرعت  مواجه هستند که معضلاتی برای دانش آموزان به وجود آورده است.

در این درخواست آمده است: با توجه به روزهای کرونایی آموزش به صورت آنلاین انجام می شود و در منطقه بکشلوچای ارومیه اینترنت اپراتور همراه اول  به صورت 4G ارائه نمی شود و قابل ذکر است منطقه بکشلوچای  با بیش از  13 روستا  و بیش از 10 هزار جمعیت فاقد اینترنت پرسرعت همراه اول به صورت 4Gهستند از مسوولان خواهشمندیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای پایین بودن سرعت اینترنت منطقه بکشلوچای ارومیه چه بود؟

ماجرای پایین بودن سرعت اینترنت منطقه بکشلوچای ارومیه چه بود؟