مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 05:202020-11-29سياسي

مسئولان با شجاعت در برابر این جنایت مواضع قاطع و انقلابی بگیرند


مدیر حوزه های علمیه با اشاره به ترور شهید فخری زاده گفت: سیاست مداران فریب دشمن را نخورند و در کنار حکمت و منطق با اقتدار و شجاعت در برابر دشمن بایستند و مواضع قاطع و انقلابی بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو مشکلات فراوان توانستیم در برخی از رشته های علمی جهان از جمله انرژی صلح آمیز هسته ای در قله علم بایستیم.

آیت الله اعرافی استقلال و عزت و پیشرفت ملت ایران را مورد غضب دشمنان دانست و افزود: ما از مکر دشمنان غافل نیستیم، ولی هیچگاه از پنجه های خونین آنها ترسی نداریم این شهیدان والامقام ما نشان دادند که از این مکر نمی هراسند و به دنبال اعتلای انقلاب هستند.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ و علم هسته اصلی روح گفتمان تمدنی ما است از این روی از سوی دشمنان مورد هدف قرار گرفته است گفت: قدرت های بیرونی به دنبال این هستند که نهادهای انقلابی ما از جمله سپاه سر افزار را بزنند، زیرا این گام های بلند با این روح جهادی بزرگ برداشته می شود.

امام جمعه قم پیام خون این شهید به مسئولان و سیاستمداران را شجاعت، صراحت در کنار حکمت و عقلانیت دانست و افزود: انتظار ما از سیاست مداران این است که فریب دشمن را نخورند و با حکمت و منطق ولی با قدرت و اقتدار و شجاعت در برابر دشمن بایستند و در همین زمینه نیز منتظر مواضع قاطع و انقلابی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان با شجاعت در برابر این جنایت مواضع قاطع و انقلابی بگیرند

مسئولان با شجاعت در برابر این جنایت مواضع قاطع و انقلابی بگیرند