مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 05:202020-11-29سياسي

آیت الله کعبی: دشمن برای جبران شکست های خود به ترور و خیانت روی آورده است


عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با وبگاهی لبنانی گفت، دشمن در ناکامی مطلق در مقابله با محور مقاومت به سر می برد و هیچ تلاشی برای جبران این شکست جز از طریق ترور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وبگاه به مناسبت شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته ای و دفاعی کشور گفت وگویی با آیت الله عباس کعبی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری انجام داده است.

آیت الله کعبی به العهد گفت، جبهه صهیونیستی-آمریکایی در مقابله با محور مقاومت و در رأس آن جمهوری اسلامی ایران شکست های راهبردی بزرگی خورده است و این واضح است که مسیر جبهه صهیونیستی-آمریکایی رو به نابودی و مسیر جمهوری اسلامی رو به رشد است.

وی ادامه داد: دشمن در ترس، هراس و ناکامی مطلق در مقابله با محور مقاومت اسلامی در تمامی جبهه های نظامی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی به سر می برد و هیچ تلاشی برای جبران این شکست سخت جز از طریق ترور، خیانت و تروریسم بین المللی انجام نمی دهد.

آیت الله کعبی تأکید کرد، ترور شهید فخری زاده نقض تمام قوانین انسانی و بین المللی است و این اولین و آخرین شهادت نیست.

شهید به آرزوی خود رسید و مسیر وی در پیشرفت علمی ادامه پیدا خوهد کرد؛ شکی نیست که صدها نفر مانند شهید فخری زاده از شاگران وی، راهش را ادامه خواهند داد و تروریست ها به جزای اقدام خود خواهند ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله کعبی: دشمن برای جبران شکست های خود به ترور و خیانت روی آورده است

آیت الله کعبی: دشمن برای جبران شکست های خود به ترور و خیانت روی آورده است