مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 05:152020-11-29سياسي

جزییات نحوه حضور کارکنان دستگاه های اجرایی در ادارات چهارمحال و بختیاری


‍ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص نحوه حضور کارکنان در ادارات استان طی هفته جاری، گفت: هیچ دستگاهی در این هفته تعطیل نبوده و فعالیت دستگاه ها بر اساس دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی کرونا در استان است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری ‍ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص نحوه حضور کارکنان در ادارات استان طی هفته جاری، گفت: هیچ دستگاهی در این هفته تعطیل نبوده و فعالیت دستگاه ها بر اساس دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی کرونا در استان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری جعفر مردانی در خصوص نحوه حضور کارکنان در ادارات استان در طی هفته جاری، اظهار کرد: به استناد مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و بخشنامه شماره 374899 مورخ 99/8/27 سازمان اداری و استخدامی کشور، حضور کارکنان محترم ادارات از مورخ 99/9/9 تا پایان هفته جاری همانند سابق بوده است و مدیران دستگاه های اجرایی هماهنگی و برنامه ریزی لازم را در این رابطه به عمل آورند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به دستورالعمل حضور کارکنان در ادارات در شهرستان های با وضعیت قرمز، گفت: دستگاه های مرتبط با ماموریت های ضروری، خدماتی، مدیریت شهری، امدادی، امنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات نحوه حضور کارکنان دستگاه های اجرایی در ادارات چهارمحال و بختیاری

جزییات نحوه حضور کارکنان دستگاه های اجرایی در ادارات چهارمحال و بختیاری