مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 05:152020-11-29اجتماعي

در پی بارش باران؛ کرمانشاه در حالت آماده باش قرار گرفت


مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: در ادامه فعالیت سامانه بارشی مستقر در جو منطقه، دستگاه های خدمات رسان از شهرداری گرفته تا هلال احمر به حالت آماده باش هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه،  براساس اعلام هواشناسی، در ادامه فعالیت سامانه بارشی مستقر در جو منطقه هوای استان امروز ابری در بعضی از ساعات همراه با وزش باد بارندگی و گاهی رعد و برق خواهد بود.

شرایط ناپایدار و بارندگی تا اواسط وقت امروز به ویژه در منطقه اورامانات نواحی غربی و نیمه جنوبی استان از نمود بیشتری برخوردار است این وضعیت علاوه بر آبگرفتگی معابر عمومی و رواناب در پاره ای از نقاط با رگبار تگرگ و سیلاب های محلی هم همراه خواهد شد.

با خروج این سامانه بارشی از جو منطقه در روزهای دوشنبه از فردا و سه شنبه به استثنای تشکیل مه صحبگاهی برای پاره ای از نقاط و کاهش دما طی ساعاتی از شب پدیده خاصی دیگری را برای سطح استان نحواهیم داشت.

در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مجددا یک موج ناپایدار دیگری به جو منطقه وارد می شود که تحت تاثیر آن بارش های را در سطح استان خواهیم داشت.

با توجه به بارندگی حال حاضر در جو استان، پلیس راه کرمانشاه در گفت وگو با فارس اعلام کرده به علت بارش ها جاده های استان لغزنده است و رانندگان دقت کافی را در رانندگی داشنه باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در پی بارش باران؛ کرمانشاه در حالت آماده باش قرار گرفت

در پی بارش باران؛ کرمانشاه در حالت آماده باش قرار گرفت