مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 03:152020-11-28سياسي

دومین شهید مدافع سلامت سیرجان آسمانی شد


پیکر مطهر دومین شهید مدافع سلامت سیرجان، زرین رییسی امروز یکشنبه ظهر پس از تکریم و وداع در محوطه بیمارستان دکتر غرضی سیرجان، برای دفن در قطعه صالحین جنب گلزار شهدای سیرجان، - ایسنا/کرمان پیکر مطهر دومین شهید مدافع سلامت سیرجان، "زرین رییسی" امروز یکشنبه ظهر پس از تکریم و وداع در محوطه بیمارستان دکتر غرضی سیرجان، برای دفن در قطعه صالحین جنب گلزار شهدای سیرجان، تشییع می شود.

رییس دانشکده علوم پزشکی سیرجان ضمن اعلام این خبر، در پیامی شهادت دومین شهید مدافع سلامت سیرجان و سومین شهید سیرجانی مدافع سلامت را تسلیت گفت.

دکتر غلامعباس محمدی در این پیام آورده است: خبر شهادت شهیده مدافع سلامت، خانم زرین رییسی پرستار فداکار شرکت گهرنشاط، شاغل در درمانگاه منطقه گل گهر سیرجان که در راه خدمت به مردم شریف، به علت ابتلا به بیماری کووید 19 به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست موجب تاثر و تالم شدید قلبی جامعه سلامت شهرستان سیرجان شد.

این واقعه به همه ما آموخت کسانی که با خدا هم عهد شده اند در راه نجات جان بیماران از هیچ کوششی فروگذار نکرده و همواره آماده جانفشانی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهیده ام البنین شاهمرادی پور پرستار بیمارستان مهرگان کرمان و شهید رضا آران پرسنل بیمارستان امام رضا(ع) سیرجان، از دیگر شهدای سیرجانی مدافع سلامت هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین شهید مدافع سلامت سیرجان آسمانی شد

دومین شهید مدافع سلامت سیرجان آسمانی شد