مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 23:552020-11-28دانش

به دانشجویان تریبون آزاد می دهیم/دانشگاه تعطیل مطلق نیست


رییس دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اینکه روز دانشجو به دانشجویان مان تریبون آزاد خواهیم داد، گفت: تمامی برنامه های روز دانشجو در این دانشگاه امسال نیز به روال سال های گذشته، - رییس دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اینکه روز دانشجو به دانشجویان مان تریبون آزاد خواهیم داد، گفت: تمامی برنامه های روز دانشجو در این دانشگاه امسال نیز به روال سال های گذشته، اما به صورت مجازی برگزار خواهند شد.

دکتر سعد الله نصیری قیداری در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب، گزارشی از برنامه دانشگاه شهید بهشتی در آستانه روز دانشجو ارائه داد و گفت: من معتقد هستم که نباید کلمه تعطیلی را در خصوص دانشگاه ها در شرایط فعلی بکار ببریم.

چرا که دانشگاه ها به هیچ عنوان تعطیل نیستند.

اگرچه ممکن است اساتید ما که در نیمسال گذشته حضور 40 درصدی در دانشگاه داشتند، در حال حاضر بخش دورکاری آنها بیشتر شده باشد، اما بطورکلی علی رغم تاکیدی که توسط ستاد ملی مقابله با کرونا می شود اغلب اساتید در دفاتر کار خود حضور دارند و این حضور با رعایت پروتکل ها انجام می شود و تدریس دانشجویان از دفاتر کار آنها صورت می گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: تعدادی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی ما در آزمایشگاه ها حضور دارند و در خوابگاه ساکن هستند و غذای خود را به صورت سلف سرویس و پکیج شده دریاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دانشجویان تریبون آزاد می دهیم/دانشگاه تعطیل مطلق نیست

به دانشجویان تریبون آزاد می دهیم/دانشگاه تعطیل مطلق نیست