مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 20:352020-11-28اقتصادي

افزایش زمان عمر نسوز گاززدایی توسط فولادساز اصفهانی


رییس عملیات ثانویه شرکت فولاد مبارکه از دست یابی به رکورد عمر نسوز وِسل واحد گاززدایی (RH) در این شرکت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، مسیب فتاح المنان از دست یابی به رکورد عمر نسوز وِسل واحد گاززدایی (RH) در این شرکت خبر داد.

رییس عملیات ثانویه شرکت فولاد مبارکه گفت: با اشاره به افزایش حجم سفارش های تولید ذوب های مخصوص با سیکل RH طی یک سال گذشته و ظرفیت محدود کارگاه گاززدایی RH گفت: پروژه هایی در جهت افزایش توانایی تولید ذوب با سیکل RH در ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم برنامه ریزی و اجرا شد.

وی بیان داشت: اهم آن ها شامل کاهش زمان توقف کارگاه جهت تعویض وسل از 16 ساعت به کمتر از 10 ساعت، افزایش عمر نسوز وسل در دو سال گذشته از کمتر از 100 ذوب به بیش از 125 ذوب و افزایش تعداد ذوب RH در روز از کمتر از 20 ذوب به 24 ذوب است.

فتاح المنان خاطرنشان کرد: برای تحقق این اهداف، فعالیت هایی نظیر بهبود پارامترهای ورودی ذوب به RH نظیر تنظیم مناسب تر ppm اکسیژن مذاب در تخلیه کوره های قوس الکتریکی جهت جلوگیری از تزریق اکسیژن اضافی در RH و تنظیم مناسب تر دمای ذوب تحویلی به RH در کوره های پاتیلی و همچنین بازنگری و بهبود روش های اسکول کاتینگ و گانینگ اسنورکل و کاهش فاصله زمانی بین سکوینس های مختلف گرید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش زمان عمر نسوز گاززدایی توسط فولادساز اصفهانی

افزایش زمان عمر نسوز گاززدایی توسط فولادساز اصفهانی