مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 20:352020-11-28اقتصادي

مراقبت پیک جدید کرونا در زمستان باشید


چند ماهی می شد که وضعیت استان کردستان به لحاظ شیوع کرونا در وضعیت وخیمی قرار داشت و علی رغم همه هشدارها مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی آمار مبتلایان و فوتی ها روزبه روز در حال افزایش بود.

- ایسنا/کردستان چند ماهی می شد که وضعیت استان کردستان به لحاظ شیوع کرونا در وضعیت وخیمی قرار داشت و علی رغم همه هشدارها مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی آمار مبتلایان و فوتی ها روزبه روز در حال افزایش بود.

قرار گرفتن استان کردستان در وضعیت قرمز و حاد کرونایی مسئولان را بر آن واداشت تا به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری و قطع زنجیره کرونا محدودیت هایی در داخل و خارج شهرها اعمال کنند.

بر همین اساس با تصمیم ستاد ملی کرونا، از ابتدای آذر ماه به مدت 2 هفته اعمال محدودیت های کرونایی آغاز شد و بر اساس همین محدودیت ها به جز مشاغل گروه یک همچون مراکز درمانی، داروخانه ها، مراکز امدادی، سوپرمارکت ها و فروشگاه های تامین کننده مایحتاج مردم و مراکز ارائه خدمات عمومی به مردم همه مشاغل در شهرستان های قرمز استان تعطیل و پیرو همین محدودیت ها، تمامی آموزش ها در شهرستان های نارنجی و قرمز به صورت غیرحضوری و مجازی در حال برگزاری است.

در راستای پیشگیری از شیوع بیش از حد کرونا در استان و قطع زنجیره ابتلای کرونا منع محدودیت های تردد در جاده های استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقبت پیک جدید کرونا در زمستان باشید

مراقبت پیک جدید کرونا در زمستان باشید