مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 19:302020-11-28سياسي

تنها راه آرامش و پیشرفت از نگاه سردار نقدی


برای آرامش و پیشرفت هیچ راهی جز پاکسازی رژیم صهیونیستی از منطقه وجود ندارد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه امنیت ما از روزی برقرار خواهد شد که اشغالگران از منطقه حذف شوند،گفت:برای آرامش و پیشرفت هیچ راهی جز پاکسازی رژیم صهیونیستی از منطقه وجود ندارد سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگویی در خصوص انتقام ترور شهید فخری زاده، اظهارداشت: همانطور که سرلشکر سلامی فرمود انتقام ها به موقع خودش به بهترین وجه گرفته می شود، اما رسالت شما رسانه ها فراتر از اینهاست.

وی افزود: آنچه را امروز باید مطالبه عمومی مردم منطقه کنید محو رژیم صهیونیستی و انجام عملیات بزرگ برای آزادی فلسطین است نه یک مقابله به مثل و بس.

سردار نقدی گفت: تا آمریکا و صهیونیست ها در این منطقه هستند نه می گذارند اقتصاد کشورهای ما سر و سامان بگیرد و نه می گذارند دانشمندان کشورهای اسلامی مرزهای دانش را بشکنند و نه می گذارند کشورها امنیت و آرامش داشته باشند.

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه حیطه تجاوز صهیونیست ها فقط مرزهای امنیتی و نظامی و اقتصاد نیست، گفت: آن ها با نقشه های شوم خود حتی مانع اصلی سلامت فضای فرهنگی و تربیت نسل های آینده کشورهای اسلامی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه آرامش و پیشرفت از نگاه سردار نقدی

تنها راه آرامش و پیشرفت از نگاه سردار نقدی