مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 18:502020-11-28سياسي

پروژه لوپ ولی امر تبریز تا پایان ماه زیر بار ترافیک می رود


شهردار منطقه یک تبریز با بیان اینکه پروژه لوپ ولی امر تبریز تا پایان ماه زیر بار ترافیک می رود گفت: پیمانکار ظرف یک هفته موظف به اتمام مراحل کاری خود بوده و ظرف یک ماه آینده این پروژه زیر بار ترافیک خواهد رفت.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار منطقه یک تبریز با بیان اینکه پروژه لوپ ولی امر تبریز تا پایان ماه زیر بار ترافیک می رود گفت: پیمانکار ظرف یک هفته موظف به اتمام مراحل کاری خود بوده و ظرف یک ماه آینده این پروژه زیر بار ترافیک خواهد رفت.

اکبر پورخردمند در جریان بازدید از پروژه لوپ ولی امر، اظهار کرد: شهرداری منطقه یک در راستای اهداف خود مبنی بر تسریح در پروژه های عمرانی و توقف نکردن در جریان امور، با نظارت دقیق و کامل و پیگیری مکرر روند اجرای تمام پروژه ها، توانسته روند رو به رشدی را ایجاد کند.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی افزود: تمامی پروژه های ریز و درشت منطقه هم اکنون در حوزه های عمرانی و خدماتی در حال انجام بوده و تعدادی از آن نیز در آستانه بهره برداری قرار دارد.

وی گفت: پروژه لوپ ولی امر یکی از این پروژه هایی که تا پایان آذرماه زیر بار ترافیک خواهد رفت؛ در جریان این بازدید نیز خطاب به پیمانکار تاکید شد تا ظرف یک هفته امورات محوله شامل دیوارکشی، ماکادام ریزی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه لوپ ولی امر تبریز تا پایان ماه زیر بار ترافیک می رود

پروژه لوپ ولی امر تبریز تا پایان ماه زیر بار ترافیک می رود