مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 17:102020-11-28اقتصادي

تمدید اعتبار وکالتنامه های خرید و فروش وسایل نقلیه در اصفهان


به منظور رفاه حال شهروندان وکالتنامه هایی که اعتبار آنها تا اول آذر ماه امسال بودند و منقضی شده اند تا پایان تاریخ اعلام از جانب ستاد ملی و استانی کرونا معتبر خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا محمدی اظهار داشت: با توجه به مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا ، از اول آذرماه سال جاری ، طرح محدودیت ها تردد متناسب با وضعیت شهرها در کشور اجرا و یکی از مشاغلی که در گروه دوم در شهرهای نارنجی و قرمز مشمول محدودیت ها تعیین شده قرار گرفت مراکز شماره گذاری پلیس راهور اصفهان بود.

 رییس پلیس راهوراستان اصفهان افزود: با تعطیلی مراکز شماره گذاری تاریخ اعتبار بسیاری از وکالتنامه های صادره منقضی خواهد شد، که به اطلاع شهروندان عزیز میرساند به منظور رفاه حال شهروندان وکالتنامه هایی که اعتبار آن ها تا اول آذر ماه امسال بودند و منقضی شده اند تا پایان تاریخ اعلام از جانب ستاد ملی و استانی کرونا معتبر خواهند بود.

وی خاطر نشان کرد: همچنین مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک سراسر کشور، خدمات را با نوبت دهی اینترنتی انجام می دهند و می بایست قبل از مراجعه، نوبت اینترنتی را گرفته باشند.

انتهای پیام/63086/ج/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید اعتبار وکالتنامه های خرید و فروش وسایل نقلیه در اصفهان

تمدید اعتبار وکالتنامه های خرید و فروش وسایل نقلیه در اصفهان