مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 17:002020-11-28اقتصادي

نماد معاملاتی پالایشی یکم به زودی بازگشایی می شود


رییس سازمان بورس و اوراق بهادار درباره زمان بازگشایی نماد پالایشی یکم گفت: چند روز پیش یک پیشنهاد به دولت ارائه شد و در صورت پذیرش این پیشنهاد نماد به زودی باز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر حوزه اقتصاد مقاومتی و سیاست های کلی اصل 44 که به بحث سرمایه گذاری و تقویت تولید ملی اشاره دارد، بر فرهنگ بسیجی و روحیه ایثارگری در عرصه های مختلف تاکید فراوان شده است.

رییس سازمان بورس با بیان اینکه روحیه ایثارگری و بسیجی حساب و کتاب نمی خواهد و باعث پیشرفت و سازندگی می شود، گفت: هرجا با روحیه بسیجی وارد شدیم کارها به خوبی جلو رفت.

وی همچنین با بیان اینکه امثال با آزادسازی سهام عدالت بیش از 50 میلیون نفر از مردم در بازار سرمایه حضور پیدا کرده اند، گفت: ما از حضور بسیجیان در این بازار هم استقبال و هم تشکر می کنیم و آماده همکاری با بسیج در جهت بالا بردن سطح آگاهی مردم از بازار سرمایه هستیم.

قالیباف اصل با اشاره به لزوم آموزش، فرهنگ سازی و حضور غیرمستقیم مردم در سرمایه گذاری ها، اظهار داشت: استفاده از پتانسیل شرکت های سبدگردان کمک می کند که مردم در بازار سرمایه حضور آگاهانه تری توأم با تعقل و احتیاط بیشتر داشته باشند.

قالیباف اصل با بیان اینکه در حال حاضر طبقه متوسط جامعه به خاطر تحریم های ظالمانه کاهش یافته است، گفت: با حضور مردم در بازار سرمایه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماد معاملاتی پالایشی یکم به زودی بازگشایی می شود

نماد معاملاتی پالایشی یکم به زودی بازگشایی می شود