مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 15:502020-11-28پزشكي

جهانگیری:نباید وقفه و خللی در روند تولید داروی مورد نیاز مردم ایجاد شود


معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اهمیت کار شرکت های تولید کننده دارو در کشور، گفت: تولید 97 درصد داروهای مورد نیاز کشور در شرایط دشوار تحریم ها و شیوع بیماری کرونا کار مهم و ارزشمندی است.

- معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اهمیت کار شرکت های تولید کننده دارو در کشور، گفت: تولید 97 درصد داروهای مورد نیاز کشور در شرایط دشوار تحریم ها و شیوع بیماری کرونا کار مهم و ارزشمندی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جهانگیری عصر امروز(شنبه) در دیدارهیات مدیره سندیکای تولید کنندگان داروهای انسانی با اشاره به اهمیت موضوع سلامت، اظهار داشت: باید قدردان زحمات تولید کنندگان بخش دارو در کشور بود که با دلسوزی و تحمل سختی ها پای کار ایستاده اند تا مردم به پشتوانه آنها و پزشکان و کادر درمان آرامش داشته باشد.

وی با بیان اینکه دولت تلاش خواهد کرد تا ارز 4200 تومانی بخش بهداشت و درمان بطور کامل تخصیص یابد، گفت: به هیچ وجه نباید در روند تولید داروهای مورد نیاز کشور با قیمت مناسب برای مردم وقفه و خللی حاصل شود و دولت برای رفع مشکل تولید کنندگان آمادگی لازم را دارد.

معاون اول رییس جمهوردغدغه دولت را تامین داروی با قیمت مناسب و کافی برای مردم دانست و از شرکت های خصوصی خواست تا در ارتباط با بخش خصوصی سایر کشورها در زمینه تامین مواد اولیه برخی داروها اقدامات لازم را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری:نباید وقفه و خللی در روند تولید داروی مورد نیاز مردم ایجاد شود

جهانگیری:نباید وقفه و خللی در روند تولید داروی مورد نیاز مردم ایجاد شود