مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 14:552020-11-28سياسي

کمالوندی: عوامل حادثه نطنز و ترور شهید فخری زاده یکی است


اگر قرار باشد درباره دسترسی ها به تاسیسات هسته ای و ورود بازرسان تصمیم گیری جدید شود، باید در سطوح بالا درباره آن تصمیم گیری شود و سازمان انرژی اتمی مجری تصمیمات مقامات ارشد کشور خواهد بود.

- با اعلام اینکه تصمیم گیری جدید درباره ورود بازرسان باید در سطوح بالا انجام شود کمالوندی: عوامل حادثه نطنز و ترور شهید فخری زاده یکی است سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: اگر قرار باشد درباره دسترسی ها به تاسیسات هسته ای و ورود بازرسان تصمیم گیری جدید شود، باید در سطوح بالا درباره آن تصمیم گیری شود و سازمان انرژی اتمی مجری تصمیمات مقامات ارشد کشور خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: آقای محسن فخری زاده در حوزه فیزیک هسته ای تحصیل کردند اما کار اصلی شان در حوزه سپند مربوط به پروهش ها و نواوری های صنایع دفاع بود.

اما شیطنت رسانه های غربی این است که برای ایجاد پرونده، ایران را به این که دنبال سلاح هسته ای است متهم کنند و مدام آقای فخری زاده را مطرح می کردند و زمانی که نتانیاهو آن شوی اسناد را اجرا می کرد از ایشان هم نام برد در حالی که به هیچ وجه کشور ما درگیر مسایل نظامی هسته ای نبوده است، چرا که فتوای مقام معظم رهبری در این رابطه کاملا روشن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمالوندی: عوامل حادثه نطنز و ترور شهید فخری زاده یکی است

کمالوندی: عوامل حادثه نطنز و ترور شهید فخری زاده یکی است