مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 14:502020-11-28پزشكي

مصوبه کمیته اخلاق درباره 4 فرآورده طبیعی مرتبط با کرونا


هر 4 فرآورده طبیعی با منشاء گیاهی مرتبط با بیماری کرونا که مجوز موقت تولید گرفته اند، دارای مصوبه کمیته اخلاق در پژوهش برای انجام کارآزمایی بالینی از معاونت پژوهشی دانشگاه های علوم پزشکی محل انجام طرح بوده اند.

- سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: هر 4 فرآورده طبیعی با منشاء گیاهی مرتبط با بیماری کرونا که مجوز موقت تولید گرفته اند، دارای مصوبه کمیته اخلاق در پژوهش برای انجام کارآزمایی بالینی از معاونت پژوهشی دانشگاه های علوم پزشکی محل انجام طرح بوده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر کیانوش جهانپور با اعلام این مطلب، افزود: این چهار فرآورده گیاهی پس از ارائه مدارک و مستندات لازم، طبق ضوابط از جمله نتایج اولیه حاصل از مطالعه بالینی برای تصمیم گیری در کمیسیون قانونی تشخیص(صلاحیت ساخت و ورود دارو و مواد بیولوژیک) طرح موضوع شده اند.

وی افزود: نظر به نتایج مثبت اولیه حاصل از مطالعه بالینی ارائه شده و اخذ رای موافقت از کمیسیون قانونی برای تولید و توزیع محدود این فرآورده ها، تا کنون دو فقره مجوز موقت 6 ماهه برای تولید و توزیع محدود(برای تکمیل مطالعه بالینی) صادر شده و تمدید این مجوزها یا صدور پروانه ساخت، منوط به ارائه نتایج تکمیلی مطالعه بالینی و تایید اداره کل آزمایشگاه های مرجع کنترل غذا، دارو و تجهیزات پزشکی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه کمیته اخلاق درباره 4 فرآورده طبیعی مرتبط با کرونا

مصوبه کمیته اخلاق درباره 4 فرآورده طبیعی مرتبط با کرونا