مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 14:452020-11-28بين الملل

مقام حماس: باید متناسب با حجم جنایت ترور، پاسخ اسراییل را داد


یک عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت که عاملیت رژیم صهیونیستی در ترور شهید محسن فخری زاده آشکار است و باید پاسخ این جنایت داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اسماعیل رضوان از اعضای بلندپایه جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی ترور شهید ، او گفت که عاملیت رژیم صهیونیستی در این جنایت زشت آشکار است و باید متناسب با حجم جنایت رخ داده، پاسخ داده شود.

اسماعیل رضوان افزود: این جنایت خسارتی برای ایران و مقاومت بود و هدف از آن توقف پیشرفت علمی و فناوری و دستیابی به قدرت بود، اما ما مطمئن هستیم که ایران توانایی عبور از این مصیبت و پیشرفت در مسیر توانایی علمی و فناوری را دارد.

جنبش حماس روز گذشته در بیانیه رسمی، ترور شهید فخری زاده را به رهبر معظم انقلاب و ملت مسلمان ایران تسلیت گفت و افزود: همه ما به قدرت ایران و امت برای جبران این ضایعه اعتماد داریم و می دانیم که با تلاش بیشتر و تحقق پیشرفت، انحصار طلبی قدرت های استکباری در زمینه عوامل قدرت و پیشرفت علمی در منطقه را خواهند شکست.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عصر روز گذشته در بیانیه ای اعلام کرد: بعدازظهر امروز (جمعه) عناصر تروریست مسلح خودرو حامل محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام حماس: باید متناسب با حجم جنایت ترور، پاسخ اسراییل را داد

مقام حماس: باید متناسب با حجم جنایت ترور، پاسخ اسراییل را داد