مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 14:352020-11-28ورزشي

براتی: 70رای برای تایید اساسنامه فدراسیون بی سابقه بود


احمدرضا براتی، رییس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال درباره برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال و تایید اساسنامه اظهار داشت: مجمع عمومی فدراسیون فوتبال با وجود تمام محدودیت های به خاطر کرونا وجود داشت، به صورت آنلاین و مشارکت حداکثری اعضای مجمع فدراسیون فوتبال و همینطور نمایندگان فیفا و AFC برگزار شد.

وی افزود: خوشبختانه تمامی موارد مندرج در دستور جلسه با مشارکت حداکثری اعضای مجمع تصویب شد و در رأس آنها و مهمترین مسئله اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال با رای کم سابقه 70 رای از مجموع 75 رای مأخوذه به تصویب رسید.

5 رای دیگری هم که به دست نیامد، به این دلیل بود که رای گیری به صورت مجازی انجام شد که دو رای مراحلش تکمیل نشد و برای شفافیت محاسبه نکردیم.

در مجموع با 70 رای از 75 رای قانونی، اساسنامه فدراسیون فوتبال به تصویب رسید و بلافاصله پس از این مجمع اساسنامه اجرایی خواهد شد.

رییس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: به زودی در دستور جلسه هیئت رییسه فدراسیون فوتبال تاریخ مجمع انتخاباتی نیز تعیین می شود و از طریق دبیرکل فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی می شود تا مراحل فراخوان و ثبت نام نامزدها صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

براتی: 70رای برای تایید اساسنامه فدراسیون بی سابقه بود

براتی: 70رای برای تایید اساسنامه فدراسیون بی سابقه بود