مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 14:052020-11-28اقتصادي

شرکت بهره برداری متروی تهران نیازمند حمایت و کمک های دولتی است


مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه از مشکلات مالی و کمبود نقدینگی موجود و گذشتن زمان اورهال ناوگان در شهر زیر زمینی می گوید و معتقد است تنها راه برون رفت از این روزهای سخت حمایت ها و کمک های مالی دولت است.

- مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه از مشکلات مالی و کمبود نقدینگی موجود و گذشتن زمان اورهال ناوگان در شهر زیر زمینی می گوید و معتقد است تنها راه برون رفت از این روزهای سخت حمایت ها و کمک های مالی دولت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرنوش نوبخت با اشاره به اینکه متروی تهران حدود 15 درصد حمل و نقل عمومی را برعهده دارد، افزود: در حال حاضر با توجه به کمبود نقدینگی، متروی تهران به سختی در حال فعالیت است.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت شهری با وجود مسائل و مشکلات ناشی از کاهش منابع درآمدی شهرداری تهران، به تمام تعهدات خود در بخش حمل ونقل عمومی عمل کرده است، تصریح کرد: دولت باید هرچه زودتر وارد میدان شده و از حمل و نقل عمومی حمایت بیشتری کند.

نوبخت گفت: هزینه های نگه داشت 128 ایستگاه فعال مترو و حدود هزار و 507 دستگاه واگن مترو که در خطوط هفتگانه سرویس دهی می کنند بسیار زیاد است و در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا درآمدها نیز کاهش چشمگیری داشته و این هزینه ها بدون کمک دولت از بضاعت فعلی شهرداری تهران و این شرکت خارج است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت بهره برداری متروی تهران نیازمند حمایت و کمک های دولتی است

شرکت بهره برداری متروی تهران نیازمند حمایت و کمک های دولتی است