مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 13:502020-11-28اقتصادي

مرکز نیکوکاری شهید باقری در روستای قمصر افتتاح شد


مرکز نیکوکاری شهید باقری در روستای قمصر با حضور مدیرکل کمیته امداد استان تهران افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید ابوالفضل پرپنچی عصر شنبه با حضور در آیین افتتاح 8 مرکز نیکوکاری و افتتاح نمادین مرکز نیکوکاری شهید باقری در روستای قمصر در کهریزک، با اشاره به اهداف ایجاد مراکز نیکوکاری اظهار داشت: شعار مراکز نیکوکاری مردم برای مردم است و کمک های خیران شامل وجه نقد، کالا و ارائه خدمات رایگان است که در کمترین زمان ممکن به دست نیازمندان می رسد.

وی افزود: کمک های نقدی و غیر نقدی پرداخت شده خیران به مراکز نیکوکاری در قالب پرداخت اجاره مسکن، ودیعه مسکن و ارائه خدمات عمرانی در قالب ساخت و خرید مسکن، تأمین جهیزیه، تأمین هزینه های درمان مددجویان و نیازمندان، اشتغال و خودکفایی و تأمین هزینه های تحصیلی نیازمندان اختصاص می یابد.

پرپنچی با بیان اینکه توسعه مشارکت های مردمی از وظایف کمیته امداد است، گفت: امید است با افتتاح مراکز نیکوکاری در روستاهای کهریزک، شاهد افزایش روزافزون این مشارکت ها باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به ثبت و ضبط خدمات ارائه شده به نیازمندان توسط مراکز نیکوکاری، بیان داشت: این مراکز با بهره گیری از شبکه ملی نیکوکاری (سامانه جامع ثبت و ضبط کمک ها) و عملکرد کاملاً شفاف و روشن در ارائه خدمات ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز نیکوکاری شهید باقری در روستای قمصر افتتاح شد

مرکز نیکوکاری شهید باقری در روستای قمصر افتتاح شد