مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 13:502020-11-28اجتماعي

راه ارتباطی 100 روستا باز شد


راه ارتباطی 100 روستای استان کردستان که پنجشنبه شب (ششم آذر) در پی بارش سنگین برف و کولاک شدید مسدود شده بود، با تلاش راهداران بازگشایی شد ولی راه 60 روستا همچنان مسدود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان با اشاره به اینکه راه ارتباطی 160 روستا به دلیل بارش برف در چند شهرستان شمال این استان مسدود شده بود، گفت: با تلاش راهداران تا اواخر دیشب هفتم آذر ارتباط 150 آبادی وصل شد.

محمدراشد مدرس گرجی اظهار کرد: دیشب مجددا به دلیل وزش باد و بروز کولاک، راه ارتباطی 50 روستا قطع شد که با احتساب راه 10 روستای باقی مانده از روز گذشته، اکنون 60 روستا ارتباطی با مرکز ندارند البته راهداران مشغول بازگشایی راه ارتباطی روستاهای باقی مانده در شهرستان سقز هستند که انتظار می رود در صورت فروکش شدن کولاک تا اواخر وقت امروز هشتم آذر این کار صورت گیرد.

وی افزود: از شامگاه پنجشنبه تاکنون به علت بارش سنگین برف در محور سقز - دیواندره و سقز به بانه عمده تمرکز راهداران در این نقاط متمرکز بود به طوریکه در 48 ساعت گذشته 10 هزار و 854 کیلومتر باند در محورهای شهری و روستایی این استان برف روبی شده است.

مدرس گرجی با بیان اینکه این میزان برف روبی شامل هشت هزار و 824 کیلومتر در راه های بین شهری و اصلی و 2 هزار و 30 کیلومتر در راه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه ارتباطی 100 روستا باز شد

راه ارتباطی 100 روستا باز شد