مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 13:502020-11-28پزشكي

روایتی از پرستار شهیده راه سلامت در رفسنجان/شهادت پس از بازگشت به سنگر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، علی راوری اظهار داشت: بیش از 9 ماه است درگیر بیماری کرونا هستیم و در طی این مدت شاید مخرب ترین ومهلک ترین فشارها و استرس های کاری را متحمل شدیم و خیلی شرایط سختی داریم و در حال حاضر شرایط مان به گونه ای است که بعضی مواقع قابل تحمل نیست.

معاون توسعه و پشتیبانی بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان رفسنجان با اشاره به اینکه کادر درمان خسته و فرسوده شده اند، افزود: زمانی که همکاران ما با 30 بیمار بدحال و به ازای هر کدام از همکاران ما 6، 7 مریض خیلی بدحال قرار است تمام مراقبت های آنها را انجام دهند، با آن شرایط یک فرد عادی حاضر نمی شود به مدت دقایق کوتاهی این لباس ها را بپوشد اما ما در این شرایط کار می کنیم و به کارمان افتخار می کنیم.

راوری تصریح کرد: در کنار فرسودگی کادر درمان ما، بیمارستان هم که از قبل فرسودگی هایی داشت، دچار فرسودگی های بیشتری شده چراکه از سیستم ها بیش از حد ظرفیت شان کار کشیده شده و هر سیستمی که بیشتر از ظرفیت کار کشیده شود دیگر فرسوده می شود.

وی خاطرنشان کرد: کرونا، بیماری نیست که ما به تنهایی قادر به برآورده کردن نیازهای مردم باشیم بلکه همه ارگان ها و مردم باید پای کار باشند و ما را یاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از پرستار شهیده راه سلامت در رفسنجان/شهادت پس از بازگشت به سنگر

روایتی از پرستار شهیده راه سلامت در رفسنجان/شهادت پس از بازگشت به سنگر