مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 13:452020-11-28سياسي

چرا مرجعیت رسانه را از دست می دهیم؟


شبکه خبر در ماجرای کودتای در ترکیه با اطلاع رسانی به موقع و ماجرای پلاسکو خود را به عنوان مرجع خبری معرفی کرد اما در ماجرای حمله به مجلس، عین الاسد و ترور شهید فخری زاده نمره خوبی کسب نکرد.

- خبرگزاری مهر _ مصطفی وثوق کیا: عصر روز گذشته محسن فخریزاده دانشمند برجسته هسته ای کشورمان در آبسرد دماوند مورد ترور قرار گرفت و ساعتی بعد به شهادت رسید.

آنچه در این میان جالب توجه بود عکس العمل های رسانه های داخلی و خارجی به این ماجرا بود که در این مطلب به آن پرداخته خواهد شد.

13 دی ماه 1398 زمانی که سردار رشیداسلام قاسم سلیمانی توسط تروریست های دولت آمریکا در فرودگاه بغداد به شهادت رسید بهت و حیرت در تمامی ارکان جامعه دیده می شد.

این مسئله در ابعاد رسانه ای آن نیز قابل مشاهده بود هر چند رسانه ها و در ابعاد بزرگ تر رسانه ملی تا ظهر جمعه توانستند به اوضاع مسلط شوند.

بعد از شهادت سردار همه می دانستند که ایران به سرعت ضربات سختی را به دشمن آمریکایی خواهد زد و دقیقاً چندروز بعد در بامداد چهارشنبه این امر محقق شد و پایگاه آمریکایی عین الاسد موشک باران شد.

خبر رسمی این واقعه به سرعت با بیانیه سپاه پاسداران در سراسر جهان منتشر شد و تمام رسانه های بین المللی به تحلیل آن پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مرجعیت رسانه را از دست می دهیم؟

چرا مرجعیت رسانه را از دست می دهیم؟