مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 13:402020-11-28سياسي

دشمن مترصد ضربه زدن به ایران است نباید به فکر مذاکره باشیم


متأسفانه برخی افراد به مذاکره و سازش با دشمنان ایران اسلامی دلبسته اند اما باید بدانند که دشمنان در هر فرصتی مترصد ضربه زدن به ما هستند و نباید از توطئه آنان غافل شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از(مدظله العالی)، خانواده محترم آن شهید بزرگوار، ملت عزیز ایران اسلامی و همه همکارانم تبریک و تسلیت عرض می کنم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اقدام تروریست ها در به شهادت رساندن دانشمند هسته ای و دفاعی کشورمان فخری زاده ادامه داد: بار دیگر آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی دشمنی خود را با مردم و کشور ما نشان دادند ولی باید بدانند که به زودی عاملان این جنایت، شناسایی، دستگیر و به سزای اعمالشان خواهند رسید.

سردار اشتری با بیان اینکه دستگاه های متولی و همکارانم با تمام توان، برای شناسایی و دستگیری عاملان شهادت شهید فخری زاده اقدام خواهند کرد، تاکید کرد: قطعاً راه این شهید بزرگوار ادامه دارد؛ جوانان این سرزمین و دانشمندان ایران اسلامی راه این شهید بزرگوار و همه شهدا را ادامه خواهند داد و عاملان این جنایت نیز مجازات و به سزای اعمالشان خواهند رسید تا درس عبرتی برای همه دشمنان نظام اسلامی باشد.

فرمانده نیروی انتظامی یادآور شد: به برکت خون شهدا هر روز عزت این انقلاب و نظام اسلامی، افزون تر و عزم ما در پاسداشت ارزش های والای نظام و انقلاب جزم تر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن مترصد ضربه زدن به ایران است نباید به فکر مذاکره باشیم

دشمن مترصد ضربه زدن به ایران است نباید به فکر مذاکره باشیم