مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 13:352020-11-28سياسي

نیروهای مسلح دشمنان بزدل را از هرگونه خباثتی پشیمان می کنند


فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: ملت و نیروهای مسلح ایران اقدامات رذیلانه صهیونیزم و ایادی استکبار جهانی را با برخوردی قاطع پاسخ می دهد و دشمنان حقیر را از هرگونه خباثتی پشیمان می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش درپی ترور دانشمند شهید محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پیامی صادر کرد.

متن پیام امیر حیدری به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ بار دیگر تروریسم دولتی با ترور بزدلانه فرزندی فرهیخته و دانشمندی متعهد، زبونی و ذلت استکبار جهانی به سردستگی آمریکا و صهیونیزم را در مقابله با ملت مومن، مقاوم و بالنده ایران اسلامی نشان داد.

تاریخ پر است از جنایات سازمان یافته استکبارجهانی، اما هرگز این اقدامات مذبوحانه مانع رشد فزاینده و پرشتاب علمی و هسته ای جمهوری اسلامی ایران نخواهد شد و این مسیر پر اقتدار هرگز قائم به شخص نبوده و نخواهد بود بلکه شهادت هر کدام از فرزندان نخبه و دانشمند، عزم و اراده ای ملت آزاده ایران اسلامی را برای تداوم افتخارآفرینی در میدان های علمی چندین برابر خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح دشمنان بزدل را از هرگونه خباثتی پشیمان می کنند

نیروهای مسلح دشمنان بزدل را از هرگونه خباثتی پشیمان می کنند