مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 13:302020-11-28سياسي

رییس رسانه ملی: جنایات نظام سلطه همدلی میان مردم و مسئولان را محکم تر می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عبدالعلی علی عسکری رییس رسانه ملی در پیامی شهادت دانشمند مجاهد و برجسته هسته ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری زاده را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، - عبدالعلی علی عسکری در پیامی شهادت دانشمند مجاهد و برجسته هسته ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری زاده را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عبدالعلی علی عسکری رییس رسانه ملی در پیامی شهادت دانشمند مجاهد و برجسته هسته ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری زاده را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، مردم شریف ایران اسلامی و خانواده مکرم آن شهید تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیمشهادت دانشمند مجاهد و برجسته هسته ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری زاده را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می کنم.

نظام سلطه و در راس آن آمریکا، رژیم صهیونیستی و ایادی آن ها بدانند بازگشت به ترور فیزیکی نخبگان ایران اسلامی مهم ترین دلیل شکست سیاست های آن ها در جدا کردن مردم از انقلاب و نظام اسلامی است و جنایات آن ها همدلی و وحدت میان مردم و مسئولان را محکم تر از قبل خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس رسانه ملی: جنایات نظام سلطه همدلی میان مردم و مسئولان را محکم تر می کند

رییس رسانه ملی: جنایات نظام سلطه همدلی میان مردم و مسئولان را محکم تر می کند