مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 13:252020-11-28سياسي

دستور رهبر انقلاب برای مجازات عاملان و آمران ترور فخری زاده در رسانه های عربی


دستور رهبر انقلاب برای مجازات عاملان و آمران ترور فخری زاده در رسانه های عربی حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی در پی ترور دانشمند هسته ای شهید دکتر محسن فخری زاده پیامی صادر کردند که این پیام بازتاب زیادی در رسانه های عربی به دنبال داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بعد ازظهر روز جمعه عناصر تروریست مسلح خودرو حامل محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند.

در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریست ها محسن فخری زاده به شدت مجروح شد و بیمارستان منتقل گردید.

متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و این مدیر خدوم و دانشمند پس از سالها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مقام معظم رهبری امروز (شنبه) در پیامی تاکید کردند: دانشمند برجسته و ممتاز هسته ای و دفاعی کشور جناب آقای محسن فخری زاده به دست مزدوران جنایتکار و شقاوت پیشه به شهادت رسید.

این عنصر علمی کم نظیر جان عزیز و گرانبها را به خاطر تلاش های علمی بزرگ و ماندگار خود، در راه خدا مبذول داشت و مقام والای شهادت، پاداش الهی اوست.

دو موضوع مهم را همه دست اندرکاران باید به جِدّ در دستور کار قرار دهند، نخست پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آن، و دیگر پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه بخش هایی که وی بدانها اشتغال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رهبر انقلاب برای مجازات عاملان و آمران ترور فخری زاده در رسانه های عربی

دستور رهبر انقلاب برای مجازات عاملان و آمران ترور فخری زاده در رسانه های عربی