مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 13:152020-11-28بين الملل

ونزوئلا صادرات نفت به چین را از سر گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپاتنیک، آژانس خبری رویترز با استناد به ردیابی داده های رفیتیو ایکون و اسناد داخلی شرکت نفت دولتی ونزوئلا گزارش داد کاراکاس بعد از وقفه حدوداً یک ساله به دلیل تحریم های ایالت متحده، - کاراکاس بعد از وقفه ای یک ساله به دلیل تحریم های ایالت متحده، تحویل مستقیم نفت به چین را از سر گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپاتنیک، آژانس خبری رویترز با استناد به ردیابی داده های رفیتیو ایکون و اسناد داخلی شرکت نفت دولتی ونزوئلا گزارش داد کاراکاس بعد از وقفه حدوداً یک ساله به دلیل تحریم های ایالت متحده، تحویل مستقیم نفت به چین را از سر گرفته است.

به گفته این آژانس، شرکت دولتی نفت چین و پترو چاینا، از ماه آگوست 2019 بعد از گسترش تحریم های ایالات متحده علیه ونزوئلا که هر شرکت خارجی که با PDVSA سروکار دارند را هدف قرار می داد، بارگیری محموله های نفتی را از بندر های ونزوئلا متوقف کرده بودند.

براساس سرویس نظارت تانکر ترکرز، اولین نفت کش که تحویل محموله مستقیم نفت خام به چین را از سر گرفته است، نفت کش کیوتو می باشد که در پایان ماه آگوست 1.

8 میلیون بشکه نفت در بندر خوزه ونزوئلا بارگیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ونزوئلا صادرات نفت به چین را از سر گرفت

ونزوئلا صادرات نفت به چین را از سر گرفت