مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 13:102020-11-28سياسي

مطالبه کنید؛ نتیجه می دهد/ نماینده عالی دولت در کمک به جهادگران حضور نداشت


دبیر قرارگاه حاج قاسم سلیمانی گفت: کمیته مطالبه گری قرارگاه حاج قاسم سلیمانی علاوه بر مطالبه گری از مسئولان، مطالبه گری از مردم در سطح شهر جهت رعایت بهداشت و همچنین مطالبه گری از صدا و سیما را پیگیری کرده و اولین تعامل و ثمره این مطالبه گری با حضور آقای دادستان کاشمر بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، چندی قبل آژیر وضعیت سیاه بود و این بار در دومین قسمت از گزارش با دبیر قرارگاه جهادی حاج قاسم سلیمانی گفت وگو می کنیم که در ادامه می خوانید.

سیدمصطفی قرشی یزدی در گفت وگو با خبرنگار فارس از روزهای وضعیت سیاه کاشمر گفت: 150 بیمار بستری برای شهری به وسعت و جمعیت کاشمر زیاد بود اما به لطف خدا و همت، همبستگی و همدلی، راز موفقیت کاشمر در این شرایط بحرانی بود؛ حضور هیئات، پایگاه های بسیج و جهادگرانی که تنها دغدغه شان، انجام کار بود و دنبال مطرح کردن نام و نشان خود و یا گروهشان نبودند و تا سفید شدن وضعیت کاشمر پای کار هستند.

دبیر قرارگاه حاج قاسم سلیمانی افزود: اتحاد سابقه دیرینه دارد و جهادگران کاشمر در سیل آق قلا، زلزله سرپل ذهاب، حاشیه شهر و روستاهای اطراف خودمان هم فعالیت داشته اند و خدا را شکر سیستم های اداری شهرستان هم با ما همکاری و همراهی لازم را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه کنید؛ نتیجه می دهد/ نماینده عالی دولت در کمک به جهادگران حضور نداشت

مطالبه کنید؛ نتیجه می دهد/ نماینده عالی دولت در کمک به جهادگران حضور نداشت