مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 13:052020-11-28سياسي

پیام تسلیت مسئولان یزد در پی شهادت سردار فخری زاده


امام جمعه و استاندار یزد در پیام هایی جداگانه شهادت دکتر «محسن فخری زاده» سردار اسلام، دانشمند پر افتخار و مدیری با کارنامه درخشان در نظام جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفتند.

- ایسنا/یزد امام جمعه و استاندار یزد در پیام هایی جداگانه شهادت دکتر محسن فخری زاده سردار اسلام، دانشمند پر افتخار و مدیری با کارنامه درخشان در نظام جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفتند.

آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در پیام خود با تسلیت شهادت دکتر فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به دست تروریست های کوردل ، وابستگان اسکتبار و رژیم غاصب صهیونیستی، این اقدام خصمانه را موجب تألم و تأثر ملت شریف ایران خواند و افزود: جنایتکاران و دشمنان بدانند طبق وعده الهی که فرمود : إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنتَقِمُونَ، خون مطهر شهدای ترور و شهدای مقاومت با نابودی رژیم صهیونیستی و فتح قدس شریف به ثمر خواهد نشست و در مبارزه و ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب لحظه ای از پای نخواهیم نشست.

امام جمعه یزد همچنین اظهار کرد: بدون شک خون پاک این شهید راه و رسم عزت آفرینی، مقاومت و ظلم ستیزی را پررونق تر از گذشته خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت مسئولان یزد در پی شهادت سردار فخری زاده

پیام تسلیت مسئولان یزد در پی شهادت سردار فخری زاده