مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 13:002020-11-28سياسي

ترور شهید فخری زاده سند مظلومیت ملت ایران درمسیر اقتدار و عزت است


سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان در بیانیه ای بمناسبت شهادت عنوان کرده است: ترور شهید دکتر محسن فخری زاده برگ دیگری از سند مظلومیت مردم ایران در مسیر اقتدار و عزت است.

- زنجان-سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان در بیانیه ای بمناسبت شهادت عنوان کرده است: ترور شهید دکتر محسن فخری زاده برگ دیگری از سند مظلومیت مردم ایران در مسیر اقتدار و عزت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر حافظه تاریخی این سرزمین ماندگار و الهام بخش تربیت یافتگان مکتب امامین انقلاب اسلامی و فرزندان ملت ایران در دانشگاه ها و مراکز عالی علم و فن آوری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خلق افتخارات و پیشرفت های شگفت آور دیگر در آینده پیشِ رو خواهد بود.

سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در بیانیه خود بمناسبت شهادت شهید فخری زاده تاکید کرده است: دشمنان کوردل انقلاب اسلامی با این اقدامات جنایتکارانه هرگز نمی توانند ملت بزرگ ایران را از راه پیشرفت و توسعه بازدارند و ترور شهید دکتر محسن فخری زاده برگ دیگری از سند مظلومیت مردم ایران در مسیر اقتدار و عزت است.

سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان با تبریک و تسلیت شهادت این عزیز به محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، ملت ایران و خانواده این شهید عزیز عهد و پیمان می بندد که لحظه ای از یاد و راه این شهید غفلت ننموده و ادامه دهنده راه شهیدان خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور شهید فخری زاده سند مظلومیت ملت ایران درمسیر اقتدار و عزت است

ترور شهید فخری زاده سند مظلومیت ملت ایران درمسیر اقتدار و عزت است