مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 12:552020-11-28پزشكي

کاهش 20 درصدی ابتلا به کرونا در قزوین


رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته از 14 آبان تاکنون اتفاقات خوبی رخ داده است به طوری که شاهد کاهش 20 درصدی بیماران سرپایی کرونایی در استان بودیم.

- ایسنا/قزوین رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته از 14 آبان تاکنون اتفاقات خوبی رخ داده است به طوری که شاهد کاهش 20 درصدی بیماران سرپایی کرونایی در استان بودیم.

پیمان نامدار در جلسه ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین که امروز 8 آذر ماه در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته از 14 آبان تاکنون اتفاقات خوبی رخ داده است به طوری که شاهد کاهش 20 درصدی بیماران سرپایی کرونایی در استان بودیم، در میزان بیماران بستری و فوتی تغییر محسوسی ایجاد نشده است و نیاز به همکاری بیشتر دارد چرا که برای کاهش این بیماری پیشگیری کمک کننده تر از درمان است.

وی افزود: امید به زندگی در استان قزوین نسبت به میانگین کشوری دو سال بالاتر و 79 سال است از طرفی استان قزوین از نظر تعداد سالمند بالاتر از میانگین کشوری است بنابراین میزان فوتی براساس شرایط موجود در این گروه سنی بیشتر از میانگین کشوری می شود، امیدواریم با اعمال این دو هفته محدودیت پیک بیماری را کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 20 درصدی ابتلا به کرونا در قزوین

کاهش 20 درصدی ابتلا به کرونا در قزوین