مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 12:502020-11-28سياسي

دانش آموختگان مکتب شهید فخری زاده با عزمی راسخ تر از گذشته راهش را ادامه می دهند


نماینده جنوب استان بوشهر در پیامی ترور ناجوانمردانه ی محسن فخری زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع کشورمان را محکوم کرد.

- ایسنا/بوشهر نماینده جنوب استان بوشهر در پیامی ترور ناجوانمردانه ی محسن فخری زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع کشورمان را محکوم کرد.

متن پیام موسی احمدی، نماینده مردم دیّر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی که نسخه ای از آن در اختیار ایسنا قرار گرفته در ادامه آمده است: مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا بار دیگر دست پلید منافقین کور دل و اسراییل غاصب و دشمنان خبیث اسلام و انقلاب فرزندی دانشمند و مجاهد از این سرزمین در امر توسعه و پیشرفت ایران اسلامی عزیز را ناجوانمردانه ترور کرد تا به زعم خام خود در مسیر توسعه و اعتلای ایران خللی وارد آورد غافل از آنکه دانش آموختگان مکتب این اندیشمند پرافتخار با عزمی راسخ تر از گذشته راه آن شهید گرانقدر را ادامه خواهند داد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت شهادت استاد محسن فخری زاده به رهبر معظم انقلاب، خانواده ارزشمند ایشان و ملت فهیم ایران با محکوم کردن این جنایت هولناک، توسط مدعیان مبارزه با تروریسم، علو درجات این شهید عزیز والا مقام را از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموختگان مکتب شهید فخری زاده با عزمی راسخ تر از گذشته راهش را ادامه می دهند

دانش آموختگان مکتب شهید فخری زاده با عزمی راسخ تر از گذشته راهش را ادامه می دهند