مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 12:202020-11-28سياسي

پیام های محکومیت ترور شهید محسن فخری زاده/ انتقام سخت در انتظار جنایتکاران


جمعی از مقامات و شخصیت های سیاسی تهران در پیام های جداگانه ای شهادت محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را تسلیت گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، با جنایت دیگری از تروریست های کوردل و بزدل محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری  وزارت دفاع از دانشمندان هسته ای کشور در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند در عملیاتی انتحاری و مسلحانه به شهادت رساندند و پس از آن بسیاری از شخصیت ها و مقامات این حادثه تروریستی را محکوم کردند.

استاندار تهران: این جنایت بار دیگر غیرقابل مصالحه بودن استکبار را به اثبات رساند استاندار تهران در پیامی به مناسبت ترور شهید فخری زاده بر عزم ملت ایران برای مقابله با استکبار جهانی تأکید کرد.

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در پی شهادت دانشمند شهید محسن فخری زاده ضمن محکوم کردن این اقدام مذبوحانه و ناجوانمردانه عوامل استکبار و صهیونیسم جهانی، در پیامی ضمن تسلیت و تبریک به محضر مقام معظم رهبری ، خانواده گرامی این شهید و جامعه علمی و دانشگاهی کشور و به عموم دوستداران و متعهدان نهضت علمی فراگیر عنوان کرد: راه و مسیر سردار سلیمانی ها برای همیشه تاریخ، چراغ راه آزادی خواهان و ظلم ستیزان خواهد بود و دشمنان این مسیر در لباس تزویر، نفاق و غیره به فرمایش مقام معظم رهبری مصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام های محکومیت ترور شهید محسن فخری زاده/ انتقام سخت در انتظار جنایتکاران

پیام های محکومیت ترور شهید محسن فخری زاده/ انتقام سخت در انتظار جنایتکاران