مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 11:452020-11-28سياسي

ایادی استکبار جهانی منتظر انتقام سخت خون شهید فخری زاده باشند


معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: ایادی استکبار جهانی منتظر انتقام سخت خون شهید دکتر فخری زاده والامقام باشند.

- حجت الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا در گفت وگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت شهادت دکتر فخری زاده و محکومیت این اقدام تروریستی ابراز داشت: دشمنان قطعاً از این اقدام جنایتکارانه و تروریستی خویش پشیمان خواهند شد.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: باید دید آیا چشمان جریان مذاکره طلب با این نشانه صریح و شفاف دشمنی، به بصیرت خواهد گرایید یا همچنان به بزک چهره این اژدهای خونریز سفاک ادامه خواهد داد.

وی افزود: اقدام جنایتکارانه ترور متفکر برجسته و دانشمند هسته ای، دکتر محسن فخری زاده، از فرزندان برومند انقلاب اسلامی ایران و پرورش یافته مکتب سرخ شهادت، برگ سیاه دیگری بر پرونده سنگین جنایت و وحشیگری رژیم منحوس، کودک کش و تروریست صهیونیستی و حامیان غربی مدعی حقوق بشر آن است.

محمودی نیا با اشاره به آیه 23 سوره احزاب اظهار داشت: در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند و روح بلند دکتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایادی استکبار جهانی منتظر انتقام سخت خون شهید فخری زاده باشند

ایادی استکبار جهانی منتظر انتقام سخت خون شهید فخری زاده باشند