مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 11:452020-11-28سياسي

مراسم ختم مجازی برای شهید فخری زاده


حجت الاسلام و المسلمین امیر ارزانی، از برگزاری مراسم ختم مجازی به منظور گرامیداشت یاد شهید والامقام محسن فخری زاده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین امیر ارزانی با اشاره به اینکه شهادت سیره عجین شده با روح مردان خداست، اظهار کرد: امروز ملت ایران فقدان دانشمند گرانمایه ای چون شهید فخری زاده را تجربه می کند اما همچنان به مقاومت در مقابل زورگویی هایی مستکبران جهان ادامه می دهد.

این واقعه حکایت از آن داشت که راه و رسم شهادت خاموش نشدنی است و ملت ما در مسیر درستی گام برداشتند.

مشاور رییس و مدیرکل هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ادامه داد: آنچه که در برهه کنونی بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد، زنده نگاه داشتن یاد و سیره شهدا است، تحقق این هدف مهم در گرو تربیت نسلی است که دغدغه مند ارزش های انقلاب اسلامی و پیام شهدا باشد.

طبیعتاً چنین روحیه ای را می توان در بچه های مسجد یافت.

نوجوانان و جوانانی که بخشی از مهمترین فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، اوقات فراغت خود را در کنار وظایف و رویکردهای عبادی در مسجد تعریف کرده اند.

وی گفت: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور نیز با توجه به آنچه که اشاره شد فعالیت های متعددی را برای این قشر تدارک دیده و در تلاش است با تکیه بر ظرفیت مسجد و بچه های مسجد، ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم ختم مجازی برای شهید فخری زاده

مراسم ختم مجازی برای شهید فخری زاده