مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 11:402020-11-28سياسي

ادارات کرمان تعطیل نیست/محدودیت ها همچنان ادامه دارد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: ادارات استان تعطیل نیستند ولی در شهرهای قرمز مقرر شد، مدیران دستگاه های اجرایی تصمیم بگیرند با حداقل کارکنان کارهای ضروری مردم را انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، بصیری در تشریح مصوبات امروز ستاد کرونا ی استان اظهار داشت: در این نشست مصوبات ستاد ملی مورد تاکید قرار گرفت از جمله ادامه طرح هوشمندسازی محدودیت ها که بر این اساس همه محدودیت هایی که هفته پیش اعمال شده بود در این هفته ادامه دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان عنوان کرد: در مورد ادارات دولتی مصوب شد همان طرح همچنان ادامه پیدا کند و ادارات تعطیل نیستند ولی در شهرهای قرمز مقرر شد مدیران دستگاه های اجرایی تصمیم بگیرند با حداقل کارکنان کارهای ضروری مردم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی طرح بسیار بزرگی است که همه اجزای طرح ها را در بر می گیرد، افزود: در این طرح تاکید بر محله محور و خانواده محور است و سپاه، دانشگاه علوم پزشکی و دستگاه های اجرایی با کمک یکدیگر آن را انجام می دهند و از فرمانداران خواسته شد گزارش ویژه را در این زمینه آماده کنند.

بصیری ادامه داد: در حوزه اصناف با توجه به اینکه تعدادی از صنوف در فهرست مشاغل چهارگانه قرار نگرفتند و برایشان جای سوال است، به اتاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات کرمان تعطیل نیست/محدودیت ها همچنان ادامه دارد

ادارات کرمان تعطیل نیست/محدودیت ها همچنان ادامه دارد