مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 11:402020-11-28اقتصادي

راه اندازی سامانه مزیت سنجی شغلی برای شهرستان های استان ایلام


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ایلام گفت: سامانه ملی مزیت سنجی شغلی در استان ایلام که منبع بسیار مهمی برای فعالان کسب و کار است همزمان با دیگر نقاط کشور به تفکیک شهرستان های مختلف استان راه اندازی شد.

- شبیب جعفرزاده معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام بیان کرد: در سامانه مزیت سنجی شغلی قابلیت ها، استعدادها و مزیت های شغلی به تفکیک هر شهرستان بارگزاری شده و منبع بسیار مهمی برای فعالان کسب و کار و دستگاه های اجرایی استان به حساب می آید.

وی با اشاره به راه اندازی این سامانه ملی افزود: این سامانه با هدف شناسایی ظرفیت ها و مزیت های شغلی شهرستان ها در سطح استان ایلام با بهره گیری از جدیدترین روش های علمی، فهرست شغل های گوناگون دارای مزیت در هر شهرستان بر اساس بوم منطقه، مشخصات آب و هوایی، توان و ظرفیت استان و شهرستان و ویژگی های اقتصادی، اجتماعی و موقعیت جغرافیایی رتبه بندی شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: از آنجایی که در سامانه مذکور مزیت سنجی و اولویت بندی مشاغل و کسب و کارهای هر منطقه و شهرستان بر مبنای یک تحقیق همه جانبه انجام گرفته در واقع برای هر شهرستان یک شناسنامه کسب و کار تدوین شده که می تواند مرجعی منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه مزیت سنجی شغلی برای شهرستان های استان ایلام

راه اندازی سامانه مزیت سنجی شغلی برای شهرستان های استان ایلام