مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 11:352020-11-28سياسي

جمع آوری بیش از 350 لاشه پرنده از سطح تالاب میقان


مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی گفت: تا عصر روز گذشته 350 لاشه پرنده مبتلا به آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان از سطح تالاب میقان اراک جمع آوری شد.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی گفت: تا عصر روز گذشته 350 لاشه پرنده مبتلا به آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان از سطح تالاب میقان اراک جمع آوری شد.

حمید غیاثی هشتم آذرماه در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی اظهار کرد: از شهریورماه احتمال درگیری استان با آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان می رفت که بر همین اساس، هماهنگی های لازم برای رسیدگی به موضوع صورت گرفت.

وی افزود: متاسفانه یا خوشبختانه در حال حاضر تنها تالاب میقان درگیر بیماری است و هنوز واحدهای صنعتی و خانگی و مرغداری ها درگیر بیمار نشده اند و سعی خواهیم کرد که بیماری در محدوده تالاب تحت کنترل درآید.

غیاثی با اشاره به جمع آوری بیش از 350 لاشه پرنده مبتلا به بیماری و دفن بهداشتی آنها، گفت: سطح آب در تالاب پایین است و حاشیه آن در واقع لجن زار شده که ورود به تالاب را برای جمع آوری لاشه بسیار سخت کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی بیان کرد: تالاب 26 هزار هکتار وسعت دارد و منطقه آبگیر آن 12 هکتار است.

در واقع باید برای پایش وضیت، حدود 4 کیلومتر را داخل آب و لجن تردد کرد و امکان استفاده از قایق وجود ندارد که با این شرایط ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری بیش از 350 لاشه پرنده از سطح تالاب میقان

جمع آوری بیش از 350 لاشه پرنده از سطح تالاب میقان