مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 11:352020-11-28سياسي

رییس دستگاه قضا: تاوان سختی در انتظار جنایتکاران ترور شهید فخری زاده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، آیت الله سید ابراهیم رییسی صبح امروز در نشست با اعضای شورای فرماندهی و مسئولان مرکز مقاومت بسیج قوه قضاییه که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، - رییس قوه قضاییه با بیان اینکه تاوان سختی در انتظار جنایتکاران ترور شهید فخری زاده است، گفت: این تاوان به زودی اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، آیت الله سید ابراهیم رییسی صبح امروز در نشست با اعضای شورای فرماندهی و مسئولان مرکز مقاومت بسیج قوه قضاییه که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، با محکومیت ترور دانشمند شهید محسن فخری زاده، صنعت هسته ای را یک صنعت اقتدارآفرین برای کشور دانست و گفت: شهید فخری زاده ها، قهرمانان پیشرفت این کشورند.

رییس دستگاه قضا با بیان اینکه پیشرفت های هسته ای و دفاعی کشور، خاری در چشم دشمنان این کشور است، ترور و تحریم را دو لبه یک قیچی توصیف کرد که دشمنان برای توقف ملت ایران در دست گرفته اند و متذکر شد: هدف اصلی دشمن، ترور پیشرفت و اقتدار ملت ایران است که انشاالله محقق نخواهد شد.

آیت الله رییسی طراحان و حامیان ترور را خبیث تر از عاملان آن دانست و اظهار داشت: طراحان و حامیان ترور همان هایی هستند که اول تحریم می کنند و سپس با کراوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دستگاه قضا: تاوان سختی در انتظار جنایتکاران ترور شهید فخری زاده است

رییس دستگاه قضا: تاوان سختی در انتظار جنایتکاران ترور شهید فخری زاده است