مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 11:302020-11-28اقتصادي

قیمت مرغ از هفته جاری سقوط می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی صفر ماکنعلی رییس سازمان دامپزشکی کشور در یک برنامه تلویزیونی گفت: بر اساس اطلاعات این سازمان درباره حجم کشتار مرغ، - رییس سازمان دامپزشکی کشور گفت: بر اساس اطلاعات این سازمان درباره حجم کشتار مرغ، قیمت این محصول از هفته جاری سقوط می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی صفر ماکنعلی رییس سازمان دامپزشکی کشور در یک برنامه تلویزیونی گفت: بر اساس اطلاعات این سازمان درباره حجم کشتار مرغ، قیمت این محصول از هفته جاری سقوط می کند.

وی افزود: با توجه به تدابیری که در وزارت جهاد کشاورزی اندیشیده شده قیمت بزودی متعادل خواهد شد.

رییس سازمان دامپزشکی کشور ادامه داد: دیروز 143 ماشین مرغ وارد میدان بهمن شد و نتایج آن از روز های آینده مشخص می شود و در نهایت قیمت مرغ به قیمت مصوب 20،400 تومان می رسد.

ضمن اینکه قیمت مرغ زنده بر اساس بررسی های سازمان حمایت 15 هزار تومان تا 15 هزار و 500 تومان است که تا به دست مصرف کننده برسد همان 20،400 تومان می شود.

وی تصریح کرد: قیمت فعلی مرغ متأثر از شرایط و روانی بازار و افزایش مقطعی تقاضا است؛ البته باید در نظر داشت که قیمت این محصول از قیمت نهاده ها و سایر هزینه های تولید نیز متأثر و عدم ترخیص به موقع آن ها بر روی قیمت تمام شده تأثیر می گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت مرغ از هفته جاری سقوط می کند

قیمت مرغ از هفته جاری سقوط می کند