مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 11:252020-11-28پزشكي

فعالیت 400 تیم هلال احمر گیلان در قالب طرح ناظران سلامت


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از اجرای طرح ناظران سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سپاه قدس خبر داد و گفت: این طرح در قالب 100 تیم و 400 نفر در 16 شهرستان استان فعال است.

- سیاوش غلامی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اجرای طرح ناظران سلامت، اظهار کرد: طرح ناظران سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سپاه قدس در قالب 100 تیم و 400 نفر در 16 شهرستان استان فعال است.

وی با اشاره به هدف اجرای طرح ناظران سلامت، افزود: این طرح در قالب همکاری جوانان، داوطلبان و امدادگران با بازرسان سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی استان در زمینه کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل های بهداشتی و در راستای صیانت از سلامت هموطنان عزیز و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در سطح استان آغاز به کار کرده است.

  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ارائه خدمات داوطلبانه با رعایت کرامت انسانی بهره وران را رویکرد طرح ناظران سلامت دانست و گفت: این طرح با رویکرد ارائه خدمات داوطلبانه و با رعایت کرامت انسانی بهره وران و همچنین حفظ سلامت جوانان و داوطلبان مشارکت کننده در این طرح، اجرا می شود.

غلامی با اشاره به نحوه اجرای طرح طرح ناظران سلامت افزود: در این تیم با یک کارشناس بهداشت با مراجعه به صنوف مختلف به رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک تاکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 400 تیم هلال احمر گیلان در قالب طرح ناظران سلامت

فعالیت 400 تیم هلال احمر گیلان در قالب طرح ناظران سلامت