مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 11:252020-11-28بين الملل

رویترز مدعی شد: آماده باش سفارتخانه های صهیونیستی در سراسر جهان


خبرگزاری رویترز در گزارشی مدعی شد که رژیم صهیونیستی پس از ترور دانشمند برجسته کشورمان، سفارت خانه های خود در سراسر جهان را به حالت آماده باش درآورده است.

- خبرگزاری رویترز در گزارشی مدعی شد که رژیم صهیونیستی پس از ترور دانشمند برجسته کشورمان، سفارت خانه های خود در سراسر جهان را به حالت آماده باش درآورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری رویترز به نقل از یک رسانه صهیونیستی مدعی شد، رژیم صهیونیستی پس از ترور محسن فخری زاده دانشمند برجسته ایرانی در یک اقدام تروریستی و تهدید مقامات ایران برای پاسخ به این اقدام، تمامی سفارت خانه های خود در سراسر جهان را به حالت آماده باش درآورده است.

بنابر این گزارش، سخنگوی وزارت امورخارجه رژیم صهیونیستی در واکنش به این خبر گفت که این وزارت خانه درباره مسائل امنیتی مربوط به کارکنانش اظهار نظری نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر خارجه کشورمان در توییتی با اشاره به ترور دانشمند کشورمان در دماوند گفت : تروریست ها یک دانشمند برجسته ایران را ترور کردند.

این بزدلی - که نشانه های جدی از نقش اسراییل در آن دیده می شود - نشانگر جنگ طلبی از سر استیصال مرتکبین این اقدام است.

وی خاطر نشان کرد: ایران جامعه بین المللی - خصوصا اتحادیه اروپا - را به پایان دادن استانداردهای دوگانه شرم آور خود و محکوم کردن این عمل ترو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویترز مدعی شد: آماده باش سفارتخانه های صهیونیستی در سراسر جهان

رویترز مدعی شد: آماده باش سفارتخانه های صهیونیستی در سراسر جهان