مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:552020-11-28سياسي

ترورهای ناجوانمردانه، نشانه عجز استکبار جهانی در مصاف علمی و دفاعی کشور است


بدون شک این ترورهای ناجوانمردانه نشانگر عجز و ناتوانی استکبار جهانی و صهیونیست بین الملل در مصاف علمی و دفاعی و پیشرفت های ایران عزیز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان اصفهان در پی شهادت دکتر محسن فخری زاده در پیامی شهادت او را نشانگر عجز و ناتوانی استکبار جهانی و صهیونیست بین الملل در مصاف علمی و دفاعی و پیشرفت های کشور دانسته و بیان می دارد که از مسؤولان انتظار است پاسخ مناسب و دندان شکن و بازدارنده به اربابان و ایادی منطقه ای این اقدام مذبوحانه بدهد.

در ابتدا این بیانیه آمده است: بار دیگر در روز جمعه خبر شهادت بزرگ مردی از فرزندان ایران اسلامی دکتر محسن فخری زاده ملت ایران را متأثر و داغدار کرد.

در ادامه تصریح شده است: بدون شک این ترورهای ناجوانمردانه نشانگر عجز و ناتوانی استکبار جهانی و صهیونیست بین الملل در مصاف علمی و دفاعی و پیشرفت های ایران عزیز است.

دانشمندان این مرز و بوم به کوری چشم دشمنان به دنبال تحقق تمدن بزرگ اسلامی هستند که زمینه ساز ظهور منجی عالم خواهد بود.

 در این بیانیه خطاب به مسؤولان گفته شده است: مسؤولان همان گونه که رهبر معظم انقلاب (دام ظله) بارها فرمودند، باید بدانند که دشمنی با ملت ایران و خوی ستیزه جویی در رفتار استکبار و ایادی آن نهادینه شده است و هرگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترورهای ناجوانمردانه، نشانه عجز استکبار جهانی در مصاف علمی و دفاعی کشور است

ترورهای ناجوانمردانه، نشانه عجز استکبار جهانی در مصاف علمی و دفاعی کشور است