مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:502020-11-28اقتصادي

کاهش قیمت ها با توزیع مرغ گرم در بازار/بازگشت ناقص و بدون ا ختیارات قانون انتزاع


معاون توسعه صنایع تبدیلی و کسب و کارهای کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی گفت: از چند روز گذشته شرکت پشتیبانی امور دام کشور روزانه حدود 300 تن مرغ گرم را با قیمت 18500 تومان در بازار عرضه می کند که پایین تر از قیمت مصوب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی باعث دو مشکل در کشور شد که یکی محدودیت تأمین ارز و دیگری افزایش قیمت غلات و نهاده های دامی در جهان به دلیل شیوع کرونا بوده است.

گیلانپور تصریح کرد: این محدودیت ارز و افزایش قیمت نهاده های دامی در جهان، میزان نهاده قابل دسترس برای کشور را کاهش داد و باعث شد مقدار نهاده تأمینی برای تولید کاهش یابد.

وی افزود: حدود 2.

5 میلیون تن نهاده مورد نیاز تا پایان آبان ماه کمتر تامین شد و این کمبود نهاده، ترکیب نامناسب آن و توزیع نهاده در زمان نامناسب سبب شد که تولید با ریسک زیادی مواجه شود و تولیدکنندگان با توجه به این که گوشت مرغ شیب افزایشی قابل قبولی را داشت اما به واسطه عدم اطمینان به دسترسی به نهاده دامی انگیزه جوجه ریزی را از دست دادند.

معاون توسعه صنایع تبدیلی و کسب و کارهای کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی در رابطه با زیان وارده به تولیدکنندگان جوجه یک روزه خاطرنشان کرد: بخش دیگری از حلقه این زنجیره یعنی تولیدکنندگان جوجه یک روزه هم به واسطه عدم توجه نهادهای قیمت گذار به ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش قیمت ها با توزیع مرغ گرم در بازار/بازگشت ناقص و بدون ا ختیارات قانون انتزاع

کاهش قیمت ها با توزیع مرغ گرم در بازار/بازگشت ناقص و بدون ا ختیارات قانون انتزاع