مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:452020-11-28سياسي

ملت ایران تسلیم مستکبران عالم نخواهد شد


مدیر حوزه های علمیه در پیامی با اشاره به شهادت شهید فخری زاده گفت: مستکبران عالم بدانند ایران بیدار و مقاوم و دانشمندان سرافراز آن در برابر آنان تسلیم نخواهد شد و داغ سازش و تسلیم را بر دل آن خواهد نهاد.

- ایسنا/قم مدیر حوزه های علمیه در پیامی با اشاره به شهادت شهید فخری زاده گفت: مستکبران عالم بدانند ایران بیدار و مقاوم و دانشمندان سرافراز آن در برابر آنان تسلیم نخواهد شد و داغ سازش و تسلیم را بر دل آن خواهد نهاد.

آیت الله علیرضا اعرافی در پیامی شهادت شهید محسن فخری زاده را تسلیت گفت، متن پیام مدیر حوزه های علمیه به این شرح است: شهادت دانشمند متعهد و متخصص، مدیر مجاهد و خستگی ناپذیر و چهره نقش آفرین در دانش و فناوری دفاعی و موشکی و هسته ای جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر محسن فخری زاده (ره) توسط تروریست های بزدل وایادی جنایتکار استکبار موجب تاسف و تاثر ملت بیدار و دلیر ایران وحوزه های علمیه گردید.

آن استاد گرانقدر در حیات سراسر افتخار آمیز و پربرکت خویش در عرصه تحقیق و فعالیت علمی و مدیریت پژوهش های دفاعی صادقانه و متعهدانه و مبتکرانه تلاش نمود و پیشرفت های بزرگی برای میهن اسلامی رقم زد و در نهایت به سرنوشت مباهات آمیز شهادت دست یافت و به یاران شهیدش پیوست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران تسلیم مستکبران عالم نخواهد شد

ملت ایران تسلیم مستکبران عالم نخواهد شد